Известие

Collapse
No announcement yet.

айде и аз да се похваля за 156 цата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
    Брат аз се прибирам в неделя в понедалник съм на работа от 6 аз да не се занимавам само с колата направо да бях я заебал некъде при някой си и на стоп да се прибирам а и не бях сам .... да ако бех отпуска още можеше и за една седмица да я направа ама не стаана така кво да се прави
    От постовете ти разбирам, че си знаел за последиците и сам си направил този избор. Пожелавам ти да случиш на качествен ремонт. Спирам с "храната" : Наздраве:
    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

    Comment


    • #17
      мен ми стана ясно още като прегря че ще има проблеми ама не очаквах чак такива и преди са ми прегрявали коли и много добре знам кво да права но за сефте се случи това .
      sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
      Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

      И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
      Ramstein - Benzin
      https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
        мен ми стана ясно още като прегря че ще има проблеми ама не очаквах чак такива и преди са ми прегрявали коли и много добре знам кво да права но за сефте се случи това .
        Като я усети, че прегря какво точно направи? Какво разстояние измина после преди да изтропа мотора?


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Ми спрях имах 5 литра застояла вода в багажника вклучих парното на макс и сипах водата лошото е че теча беше много голям и по истина малко на 96 -7 градуса я загасих после ме дръпнаха до един паркинг и залепихме радиатора уверихме се че няма теч след 1, 2 часа тръгнах към София и от пазарджик до смолян са около 150 км някъде изтропа на магистралата като имаш предвид че съм я карал до 3800 оборота някъде на пета по магистралата на баири повече от 3000 не съм дигал ....... Перката не сипраше да върти отонявам като загря .....
          sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
          Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

          И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
          Ramstein - Benzin
          https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

          Comment


          • #20
            Сега като чета случката и се сещам, че на мен януари ми се разцепи зрелищно корпуса на термостата и започна да шурти яко антифриз...Както каза Сандокан за секунди температурата на мотора ми се вдигна от 90 до 110-120 градуса и веднага я изгасих (не стигна до червеното де ). Последва дърпане до бокса ехехех

            Тааааа на мене не ми се разлопаха буталата, от което се опасявах тогава - явно съм извадил зверски късмет, както никога...
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #21
              Най-чувствителна към прегряване е главата. Така, че преди да се впускаш по-мащабни действия, те съветвам да свалиш само главата и да я занесеш на "Хладилника" в сервиза за глави.
              Няма да се учудя ако се окаже, че наистина само клапани са тропали. Лампата за ниско маслено налягане светвала ли е? Ако не е, нищо чудно коляновият вал и лагерите да нямат поражения.
              На мен ми се е случвало същото (с опелски двигател) и се разминах с глава и гарнитура.

              Успех!


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Като е запаля сичко гасне маслото гасне незнам коя тая лампа за ниско напрежение ама нищо не свети само аербега ама централата е заминала и за това свети работи нормално с изклучвние на тропането маслото е на максимум не испушва бяло от аупуха загрява си нормално въпроса е че като загреее чукането се усилва като върна газта изчезва чукането .
                sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                Ramstein - Benzin
                https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
                  Като е запаля сичко гасне маслото гасне незнам коя тая лампа за ниско напрежение ама нищо не свети само аербега ама централата е заминала и за това свети работи нормално с изклучвние на тропането маслото е на максимум не испушва бяло от аупуха загрява си нормално въпроса е че като загреее чукането се усилва като върна газта изчезва чукането .
                  Една от най-важните светлинни индикации на таблото е тази на ниско маслено налягане (това на което му казваш "маслото"). Този индикатор светва, когато нялягането на маслото в маслената магистрала падне под определена допустима стойност. Когато изтропат биелни или основни лагери на коляновия вал, тракането което се чува е заради увеличаната хлабина спрямо шийките. Когато е голяма тази хлабина, през нея ненормално голямо количество масло излиза от маслената магистрала и това води до понижаване на налягането в нея особено при ниски обороти.
                  А щом казваш, че няма такава индикация, означава, че при теб такова нещо няма.
                  Обикновено лагери на коляновия вал се скапват не заради повишена температура на двигателя а заради лошо смазване (каране продължително време на високи обороти, неподходящо масло или липса на масло).

                  Накратко - продължавам да твърдя, че е много вероятно пораженията да са само по главата.
                  Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:06.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    чул те господ ако се размина с това че не искам да сменям мотора това значи че не се къф боклук и на колко милиона ще е поне тоя си му знам реалните и преди тази случка муркаше направо .
                    sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                    Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                    И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                    Ramstein - Benzin
                    https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                    Comment


                    • #25
                      Чесно казано ако се занимаваш ти с колата, ще е добре да свалиш и картера за секи случай да видиш поне биелните на къв хал са, при мен термостата не отвори и за 4-5 мин лъхнах гарнитурата на главата, но само тва, спрях овреме и след това не съм я карал, но при каране след това не се знае какво може да е станало......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Една от най-важните светлинни индикации на таблото е тази на ниско маслено налягане (това на което му казваш "маслото"). Този индикатор светва, когато нялягането на маслото в маслената магистрала падне под определена допустима стойност. Когато изтропат биелни или основни лагери на коляновия вал, тракането което се чува е заради увеличаната хлабина спрямо шийките. Когато е голяма тази хлабина, през нея ненормално голямо количество масло излиза от маслената магистрала и това води до понижаване на налягането в нея особено при ниски обороти.
                        А щом казваш, че няма такава индикация, означава, че при теб такова нещо няма.
                        Обикновено лагери на коляновия вал се скапват не заради повишена температура на двигателя а заради лошо смазване (каране продължително време на високи обороти, неподходящо масло или липса на масло).

                        Накратко - продължавам да твърдя, че е много вероятно пораженията да са само по главата.
                        За съжаление т.с от глава и клапани рядко тропа... Но дано си прав!
                        За лагерите и налягането на масло съм съгласен, но в доста случай си хлопат лагери и без да свети лампа!!!
                        "Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"

                        Comment


                        • #27
                          Няма сам да го права немам толкова време на тоя етап като по събера кинти ще права на куп и не само мотора така и така съм решил да я карам по добре да я направа да знам че иначе да купувам нова не си е работа мога да немам предишния късмет ....
                          sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                          Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                          И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                          Ramstein - Benzin
                          https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
                            на тоя етап като по събера кинти ще права на куп и не само мотора
                            Най - правилното решение......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #29
                              Мене нещо друго ме съмнява на отиване съм я 140 -160 и според мен от налягана спойката на радиатора се разширила щото преди да избие трябва да пробило малко . И най вероятно е капало и след тва станала работата . Водната помпа незнам как блокира на старата кола чукаше и протече тука такива признаци нямаше не губеше и вода водата седеше на мин след като загрее отиваше между мин и максимума което като четах в книжката е нормално ...
                              sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                              Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                              И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                              Ramstein - Benzin
                              https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                              Comment


                              • #30
                                Такова тропане, което описваш съм го виждал и при "повлякло" бутало, лагерите си бяха ок.
                                AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                                Comment

                                Working...
                                X